Musikalske klodser
Pocoyo og Pato har det sjovt med at lege med nogle magiske klodser, som danner tårne når der spilles musik. Men sjov bliver til spænding da Pato bliver fanget på toppen af et højt tårn. Hvordan skal Pocoyo få sin ande-ven sikkert ned på jorden igen?