Hvals fødselsdag
Det er Hvals fødselsdag! Pocoyo, Elly og Pato bliver kede af det over, at alle Hvals gaver bliver ødelagt på vej til festen. Men Hval er bare glad for at se dem. Det er venner, man har brug for, når noget skal fejres!