Sengetid
Det er sengetid for Pocoyo og Pato, men Pocoyo er ikke træt. Hver gang Pato er lige ved at falde i søvn, bliver han forstyrret af Pocoyo. Langt om længe bliver Pocoyo også træt, og vi hjælpes ad om at sende Pato af sted til drømmeland.