Ren bjørn
Grizzy vil give den hunbjørn, som han er forelsket i, en plastikring, som han synes er virkelig pæn. Men da han fandt den blandt noget skrald, må han først vaske den. Og lemmingerne bruger det eneste stykke sæbe i huset som slæde.