Bjørnekløe
Grizzy opdager, at den vilde "breakdance" som lemmingerne laver, faktisk skyldes, at de har lopper. Da Grizzy også får lopper, går han i panik! Grizzy er opsat på at eliminere parasitterne, hver og en af dem.