Svævebjørn
Lemmingerne kitesurfer med en hjemmelavet drage. Grizzy bemærker, at hunbjørnen, han er forelsket i, med beundring ser dragen lave figurer på himlen. Han beslutter sig for at lave en drage, der er langt mere avanceret end lemmingernes drage.