Elektrisk bjørneangreb
Lemmingerne holder rave-fest. Da Grizzy smider deres ghettoblaster i floden, forårsager han en strømafbrydelse. Medmindre han finder en alternativ energikilde før lemmingerne, kan han kysse sit tv farvel!