Inspektør Grizzy
En varevogn holder ind ved skovfogedens hytte for at levere en kasse med chokoladecreme. Mens Grizzy og lemmingerne kæmper om et koben til at åbne den, stjæler nogen kassen. Grizzy og lemmingerne må udføre en efterforskning for at finde deres skat.