Skattebjørn
Under hyttens trægulv opdager Grizzy og lemmingerne indgangen til en minegang med et gammelt skattekort, der udpeger placeringen af en skat. Da de ser nærmere på kortet viser det sig, at skatten i høj grad ligner et kæmpe glas chokoladesauce.