Hovedet snurrer
Da hun ved et uheld bliver slået oven i hovedet, bliver hunbjørnen, som Grizzy er forelsket i, overbevist om, at hun er en lemming. Grizzy tror, at endnu et slag oven i hovedet kan få hende på rette spor igen.