Isbjørn
Det er kvælende varmt i Nutty Hill på grund af en hedebølge. I sin søgen efter lidt køligeee luft, får Grizzy pludselig en genial idé. Han vil gå ind i køleskabet, hvor temperaturen er mere behagelig.