Hop af mine tennissko
Lemmingerne har opdaget en vanedannende leg, der er baseret på skovfogedens løbeskos fantastiske evne til at hoppe. Grizzy, som prøver at slappe af, konfiskerer skoene, og snart indser han, at de er meget mere komfortable end hans klip-klapper.