Magnetisk bjørn
Grizzy kan ikke tro sine øjne, da han ser ting bevæge sig helt af sig selv. Da han indser, at det er lemmingerne, som leger med en kraftfuld magnet, får han en genial ide. Han vil udtænke et telekinese-trick, som skal imponere hans elskede hunbjørn.