Sniffende vaskebjørn
Grizzys sidste glas med chokoladecreme blev hugget af lemmingerne, som nyder det i skjul. For at finde deres skjulested, træner Grizzy en vaskebjørn, hvis lugtesans er lige så god som en sporhunds, så den kan følge duften af chokoladecreme.