Blingbling-bjørn
Grizzy inspireres af et blad med en smykkereklame, hvor en mand giver en diamant til en kvinde, og han forestiller sig, at han giver skovfogedens forlovelsesring til sin elskede hunbjørn. Men den store diamant på ringen er forsvundet.