Voodoo-tæppe
Lemmingerne forbereder en himmelsk eftermiddagssnack med det sidste glas chokoladecreme i skabet. Men desværre for dem kommer Grizzy! Lemmingerne overraskes og gemmer sig i en bjørnepyjamas for at slippe ubemærket væk.