Hjemmerobotter
Ved et tilfælde opdager Grizzy, at parkrangerens nye robotstøvsuger også kan give en behagelig rygmassage. Men lemmingerne ser den nye gadget mere som en slags radiobil. Ingen vil gøre rent, men alle vil have robotstøvsugeren!