Τα Αμερικάνικα του Στάμπι
Στο Νιου Φόρεστ του Χάμσιρ, οι Χένρι και Σαμ βρίσκουν έναν θαυμαστή της Αμερικάνα με συλλογή πλούσια σε σπάνια ποδήλατα και κλασικές σπόρτστερ.