Ατμός, Ποδήλατα και Μεταλλουργία
Το δίδυμό μας ξαναχτυπά, αυτήν τη φορά στην Κορνουάλη. Εκεί θα βρουν πολλά πράγματα, όπως σπάνια ατμοκίνητα αυτοκίνητα των αρχών του 20ου αιώνα.