Τρακτέρ και Άροτρα
Οι Χένρι και Σαμ ψάχνουν σε αποθήκες με τρακτέρ και μηχανήματα, κάποια σε άψογη κατάσταση και άλλα θαμμένα μέσα στα αγριόχορτα.