Πέρα από την Ιρλανδική Θάλασσα
Η περιπέτεια στη Βόρεια Ιρλανδία συνεχίζεται παρέα με τον Γκόρντον. Η ιρλανδική τύχη ξαναχτυπά και οι τρεις τους κάνουν πολύ δυνατό ξεκίνημα.