Κακός Καιρός, Κρυμμένοι Θησαυροί
Ο παρουσιαστής Χένρι Κόουλ και ο συντηρητής μοτοσυκλετών Σαμ Λάβγκροουβ ψάχνουν παντού για να βρουν, να αγοράσουν και να βγάλουν κέρδος από τα παρατημένα διαμάντια της Βρετανίας.