Στη Θέση του Συνοδηγού
Επίσκεψη στον Μπάρι και στις βίντατζ μοτοσυκλέτες του. Ο Χένρι ζαχαρώνει κάτι αντλίες πετρελαίου, αλλά ο Σαμ έχει άλλα κατά νου.