Κλασικές, Σπάνιες και Όμορφες
Στην Ουέστ Κάουντρι, ο Χένρι κι ο Σαμ βρίσκουν εκπληκτικές λιμουζίνες, συμπεριλαμβανομένης αυτής που ανήκε στην Εύα Περόν.