Διαμάντια στη Σκουριά
Πίσω στο Ντέβον, οι Σαμ και Χένρι γνωρίζουν τον Ρόντνεϊ στο εργαστήριό του που είναι γεμάτο πινακίδες, αντλίες πετρελαίου και πολλή σκουριά!