Ο λάτρης των μοτοσυκλετών Χένρι Κόουλ και ο ειδικός Σαμ Λάβγκροουβ ψάχνουν σε όλο το Η.Β. για συμφέρουσες περιπτώσεις οχημάτων κάθε είδους.