Στο βόρειο Γιόρκσιρ οι Χένρι και Σαμ γνωρίζουν τον Πολ, λάτρη των Triumph. Δυστυχώς, πολλές από τις μοτοσυκλέτες του ξεπερνούν το βαλάντιό τους.