Σημεία και Τέρατα
Οι Χένρι και Σαμ επισκέπτονται τον Μαρκ και τις απίθανες μοτοσυκλέτες του. Οι Matchless, Sunbeam και Martinsyde του τους αφήνουν άναυδους.