Μια Royal για Βασιλικά Κέρδη
Στον βασιλικό οπλοποιό, οι Χένρι και Κόουλ βρίσκουν μια εκπληκτική συλλογή από βίντατζ βρετανικά αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και κινητήρες.