Τι να Πρωτοδιαλέξεις
Οι Χένρι και Σαμ γνωρίζουν τον Τσάρλι που έχει τα πάντα, από αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες μέχρι σταθερούς κινητήρες και βαλίτσες.