Κολλημένοι στη Λάσπη
Στο Γούρστερσερ, οι Χένρι και Σαμ γνωρίζουν τον Έιντριαν τον αγρότη. Αλλά οι μοτοσυκλέτες του δεν είναι του γούστου του Σαμ.