Ποδήλατα και Στατικοί Κινητήρες
Οι Χένρι και Σαμ βρίσκουν θησαυρό από διάφορες αποθήκες, όλες στο ίδιο οικόπεδο. Ο Σαμ ζαχαρώνει μοντέλα τρένων, αλλά του φαίνονται ακριβά.