Carly's Piepende Piep
Carly maakt vreselijke piepgeluiden en kan niet stil blijven tijdens haar klussen. Sandy wil haar helpen maar ziet de simpelste oplossing over het hoofd, met als resultaat een doorgedraaide oliemachine die complete chaos aanricht.