De vrolijke noot
Thomas is met het verkeerde wiel uit bed gestapt en vindt het maar moeilijk om zo vrolijk te zijn als normaal. Blije Riff en Jiff helpen hem inzien dat niemand altijd vrolijk kan zijn en dat zijn vrienden dat heus niet erg vinden.