Thomas de Stoomlocomotief: Race voor de Sodor Cup
Super snelle Kana is ervan overtuigd dat ze alleen maar snel hoeft te zijn om de Sodor Cup winnen. Maar dan krijgt ze Thomas toegewezen als nieuwe partner en ontdekt ze dat je veel meer nodig hebt dan snelheid alleen om een kampioen te zijn.