Thomas is de baas
Wanneer Gordon Thomas een dag lang de verantwoordelijkheid geeft over alle treinen, wil Thomas laten zien wat 'n goede leider hij is. Als er problemen ontstaan, leert hij dat leidinggeven niet betekent dat je de grote baas moet uithangen.