Ontspoord
Nia moet een wereldstrandbal naar Norramby vervoeren, maar verliest haar stuiterende vracht. Ze achtervolgt de bal door heel Sodor en probeert elke stap te plannen. Nia ontdekt dat ze de regie uit handen moet geven om haar vracht te redden.