Details? Welke details?
Wanneer Kenji de verkeerde wagon meeneemt, biedt Thomas aan om hem de goede wagon te brengen. Al gauw begint het er door een komische reeks ontbrekende details op te lijken dat hij Kenji nooit in zal halen.