Alle Remmen Los
Bruno helpt Diesel met een belangrijke vracht. Omdat Diesel weigert naar Brunos advies te luisteren, komen ze samen vast te zitten in de Kruimelberg. Ze zullen naar elkaar moeten luisteren om weg te komen en hun vracht op tijd te bezorgen.