Het is maar een Naam
Wanneer het Cranky te veel wordt op 'n drukke dag op Brendam Docks, haalt hij de namen van Riff en Jiff door elkaar en geeft hij ze vreemde opdrachten. Thomas hoort dit, maar corrigeert Cranky niet, een beslissing die tot grote chaos leidt.