Veiligheid Eerst
Wanneer Percy en Kana bijna op elkaar botsen omdat ze niet opletten, wijten ze dat aan een gebrek aan veiligheidsmaatregelen. Maar wanneer ze hun nieuwe veiligheidsregels vervolgens wel heel ver door laten slaan.