Schapenschooiers
Thomas, Percy en Diesel bieden een verdwaald schaap onderdak. Al gauw blijkt dat het wollige wezentje en haar kudde zich iets te erg op hun gemak voelen in de remise en niet van plan zijn weer weg te gaan.