Alle Wielen aan Dek
Heel Sodor loopt onder water, en de treinen zetten alles op alles om op tijd reserveonderdelen rond te brengen. Maar treinen alleen zijn niet genoeg voor dit probleem. Dit probleem vraagt om logisch denkwerk en de hulp van Skiff en Terence.