Percy Verdwijnt
Percy vindt dat Thomas nooit naar hem luistert en valt pardoes van het spoor af en verdwaalt. Thomas zal aanwijzingen moeten volgen om zijn beste maatje te vinden en te bewijzen hoe goed hij hem kent.