Carly's Meesterlijke Magneet
Carly krijgt een nieuwe magneet en baalt dat ze er niet mee om kan gaan. In haar stress maakt ze steeds meer fouten. Maar als Sandy in gevaar is, beseft Carly dat ze heeft geleerd van haar fouten en gebruikt ze de magneet om haar te redden.