Stroomuitval
Na een stroomuitval biedt Thomas aan een noodaggregaat op te halen in Kellsthorpe en af te leveren in Knapford. Hij wil de klus in zijn eentje klaren, maar loopt al gauw tegen problemen aan die hij niet in zijn eentje op kan lossen.