Tri-en-een-halve-lon
Nia realiseert zich dat ze zich nog nooit een tri-en-een-halve-lon race heeft gewonnen en vastbesloten dit keer wel te winnen. Maar ze traint zo hard dat ze haar kans op lol en op de overwinning in gevaar brengt.