Maizie blijft Lucas en Findley negeren. Ze ontdekken dat ze Maizies nichtje is en ze leren een nieuwe taal. / Lucas wordt vriendjes met een speelgoedspin, waardoor Findley heel jaloers wordt. / Lucas en Findley gaan in het poppenhuis wonen.