Lucas en Findley vinden een stuk taart. Ze proberen Avocado niet wakker te maken zodat iedereen kan proeven. / Avocado wordt besproeid door een stinkdier. / Lucas moet Arlo ervan overtuigen dat de tuinslang geen echte slang is.