Lucas en zijn vriendjes zijn aan het kamperen in de tuin. Avocado vertelt een griezelverhaal. / Lucas vindt het leuk z'n vriendjes te laten schrikken met Halloween / Lucas duwt tegen een robot die minder aardig is dan gedacht.